Friesland – Kamp Schiermonnikoog

20 september - 19:00 - 22 september - 17:00

Van vrijdag 20 september t/m zondag 22 september 2024 gaan we weer naar Schiermonnikoog.
En wij, van Pharos Friesland, willen jullie hier graag voor uitnodigen.

De boot vertrekt vrijdag omstreeks 19:00 (vanuit Lauwersoog) en komt weer aan,  zondag omstreeks 17:00.

Het weekend is voor jeugd en jongeren in de leeftijd van de basisschool en het voortgezet onderwijs.

Beide groepen (jeugd; basisonderwijs en jongeren; voortgezet onderwijs) zullen verblijven op dezelfde vakantieboerderij maar in verschillende ruimten. Beide groepen hebben hun eigen activiteiten.

Voor zowel de jeugd als de jongeren gaan we een leuke activiteit plannen, dus het beloofd een gezellig weekend te worden!

Kinderen die voor het eerst meegaan en het heel spannend vinden, mogen een ouder meenemen, mits hier nog ruimte voor is. Wel is er beperkt plaats voor ouders.

Van de ouders die meegaan wordt er verwacht dat ze een actieve bijdrage als begeleiding, met de corveetaken en de eindschoonmaak leveren. Ook laten zij hun eigen kind(eren) zoveel mogelijk zijn/ haar eigen gang gaan.

Wil je graag dit weekend mee? Geef je dan snel op!

De kosten voor dit weekend zijn €77,50 per persoon.
(Dit is inclusief de overtocht van- en naar Schiermonnikoog, de overnachtingen, het eten en de activiteiten).

Na opgaven krijg je een factuur, een ouderverklaring en eventuele extra informatie voor begeleiders per email toegestuurd.

Opgave:
Wil je je opgeven, doe dat dan zo snel mogelijk, dan ben je verzekerd van een plekje. Opgeven kan alleen via de mail  friesland@pharosnl.nl onder vermelding van je naam (zowel kind als ouder), achternaam, leeftijd en lidnummer. Mocht je nog vragen hebben kan je die ook stellen via bovenstaand email adres.

Begin:
20 september - 19:00