Noord-Brabant – HB-Kwartier – Wandeling Someren

15 september - 10:30

Op zondag ochtend wandelen we in Someren de Witvenroute in de bossen tussen Someren en Heeze. Dit is een mooie route van ongeveer 6 km.

We verzamelen om 10:30 uur op de parkeerplaats bij restaurant de Soete Inval, waar we bij terugkomst gebruik kunnen maken van de picknicktafels (eigen drinken etc. meenemen) of van de horeca van de Soete Inval. Al naar gelang de behoefte.

Deelname aan deze activiteit is gratis. We vragen om een aanmelding zodat we weten wie we kunnen verwachten en of we compleet zijn.

Aanmelden kan hier

15 september