Noord-Brabant – Ontmoet en leer over exotische dieren!

29 september - 14:00 - 16:30

In verband met de grote interesse voor deze bijeenkomst hebben we Exotum gevraagd om wat langer te blijven zodat we twee groepen kunnen maken.. daardoor zijn er wat extra plekken bijgekomen. Dus heb je nog interesse? Meld je dan snel aan door te mailen naar eindhoven@pharosnl.nl!

We zullen deze middag bezoek ontvangen van Exotum. Tijden dit bezoek krijgen we uitleg over bijzondere dieren, gaan we ze van heel dichtbij zien, doen we spelletjes om de dieren beter te begrijpen en mag je ze als je wilt uiteraard ook vasthouden en aanraken.

Exotum heeft een grote verscheidenheid aan exotische dieren. Zo hebben ze verschillende reptielen, zoals slangen, schildpadden en hagedissen. Maar ze hebben ook dieren die je minder vaak ziet! Heb je bijvoorbeeld wel eens gehoord van een miljoenpoot? Of een blauwtongskink? Of juist een soort die je misschien denkt te kennen, maar die wellicht toch wel groter kan worden dan je denkt, zoals bijvoorbeeld reuzenslakken. Voor de echte griezelaars hebben ze natuurlijk ook nog een aantal spannende insecten, wat denk je bijvoorbeeld van onze vogelspin?!

Welke dieren ze deze middag meebrengen is nog een verrassing, maar leuk, interessant, leerzaam en misschien een beetje spannend wordt het zeker.

Leden hebben gratis toegang en niet leden betalen €7.50 euro per gezin.

Meld je hier snel aan

29 september